luni, 13 ianuarie 2014

Tutorial - Lazura si pasta de structura Pentart. Pentart lasures and structure paste.



Astazi m-am jucat pe o tava de MDF cu lazurile si pasta de structura Pentart. Trebuie sa incercati aceasta combinatie deoarece va vor iesii lucruri minunate. Daca nu aveti idee de ceea ce vreti sa faceti alegeti-va unu, doua sabloane simple sau 3D si jucativa cu ele pe suportul ales. Eu am folosit un sablon 3D si unul simplu. Prin ambele am pus pasta de structura.


Ar fi foarte bine daca ati folosi la sabloanele simple sprayul adeziv repozitionabil. Este minunat. Tine foarte mult si va ajuta sa faceti modelul corect nelasand culoarea sa intre sub sablon.






Am vopsit cu grund intreaga suprafata deoarece pe alb culorile au stralucire mai mare.





Apoi am aplicat lazura. Aceasta curge frumos printre texturi. In orice moment m-as fi putut opri deoarece tava mea arata interesant. Dar am continuat sa amestec lazurile si m-am jucat cu feonul pana am fost multumita de rezultat.








La un momentdat am slefuit suprafata astfel am lasat sa se vada si din culoarea initiala a pastei de structura.










Am mai aplicat si putina pasta de ceara aurie pe reliefuri si pe marginile tavii apoi am lacuit.
*
Cam asta este!






2 comentarii: