duminică, 19 decembrie 2010

Obiecte decorate cu servetel
































7 comentarii:

  1. Buna, urmaresc de mult timp cu viu interes ceea ce ai realizat tu in tehnica servetelului>Este fantastic!!!Am invatat de la tine f multe trucuri si iti multumesc, am reusit sa realizez casete de bijuterii cu aceasta tehnica dar si pictate.Am o intrebare: unde pot face cursuri de pictura care sa fie recunoscute gen one stroke?

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim pentru aprecieri!
    Din pacate nu stim unde se fac cursuri RECUNOSCUTE de one stroke.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna,as vrea sa te intreb daca esti pe toate blogurile ca sa te adaug la friends.Si daca, dupa parerea ta, merita mai mult o caseta pictata manual sau una decoupage pentru ca vad ca se poarta f mult decoupage-ul.Desi eu sunt mai mult adepta picturii, am aplicat decoupage-ul dintr-o simpla curiozitate.
    Casetele pictate le-ai cumpara daca ai fi un simplu cumparator??? Te-ar deranja daca am colabora?In speranta ca vei avea multiple realizari artistice si profesionale iti urez mult noroc si succes.Cu drag, Mara

    RăspundețiȘtergere
  4. Parerea mea este ca nu conteaza ce "se poarta" - decoupage-ul sau pictura manuala.
    Conteaza ceea ce simti tu si important este sa fi tu insuti!
    Mult succes !

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna, multumesc pentru raspunsul tau.Simt ca trebuie sa merg pe calea,,picturii,, desi uneori mai aplic si tehnica servetelului.Multumesc frumos.Mara

    RăspundețiȘtergere
  6. Este de vanzare: http://creativhobby.blogspot.ro/2010/12/obiecte-decorate-cu-servetel.html#comment-form ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate toate obiectele decorate ce le vedeti mai sus sunt mostre in magazinul nostru Creativ Hobby si nu le putem vinde. Dar daca cititi postarile de pe blog cu siguranta puteti sa va decorati singura obiectele dorite.

      Ștergere