duminică, 12 decembrie 2010

Cum se nasc bijuteriile handmade din Fimo si Cernit

Tutoriale Fimo si Cernit

Astazi am creat cu ajutorul masinii Makin's pentru polymer clay (sau puteti folosi si masina Cernit)  urmatoarele sectiuni pe care le veti vedea mai jos si de care ma voi folosi pentru a obtine piese pentru cercei si coliere.


Voi rula o bucata de polymer clay alb si il voi taia in patru bucati egale care vor fi ulterior decorate cu felii din ceea ce v-am prezentat mai sus.


Astfel din urmatoarea sectiune



taiem o fasie


 si lipim pe marginile cilindrului.



Apoi mai taiem si din alte doua sectiuni



le lipim si rezultatul este acesta:



Am mai facut si alte piese pe care vi le voi prezenta mai jos:




Acum o alta sectiune:







din care am facut:



Si ca sa nu termin asa deodata o sa va arat si ce alte piese am mai facut azi si pe care sper ca le voi transforma in produse finite in curand:















2 comentarii: