marți, 5 iulie 2011

Noutate in tehnica decupaj - servetelul de orez.


Servetelul de orez in comparatie cu hartia de orez este mult mai fin, transparent ca un servetel normal dar mai rezistent. Dimensiunea unui asemenea servetel este de 50x50 cm iar pretul este accesibil avand in vedere faptul ca poti sa obtii un tablou, o piesa de decor interior care in alte circumstante ar costa mult mai mult.
Nu se compara cu o pictura autentica dar poate fi baza, punctul de plecare a unei lucrari de arta.
In acest scop am folosit si eu minunatul servetel de orez, in acest prim tablou cu tema " timpul".



 L-am lipit in clasicul mod de lipire a oricarei hartii decupaj pe o panza cu sasiu lat deoarece intentionez sa nu inramez tabloul obtinut.





 Ulterior am intervenit cu pictura si accente grafice pentru a personaliza lucrarea.





  La cea de-a doua panza am ales un servetel de orez cu tema "scriere" peste care am intervenit la fel ca in faza anterioara cu grafisme si culoare.





 Ar fi putut sa ramana asa deoarece este foarte subtil si s-ar potrivii intr-un spatiu cald ,aerisit si chiar si putin rustic.



Dar varianta mea este aceasta:



Detaliu



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu