sâmbătă, 26 octombrie 2013

Fluidul de mascare Stamperia, culorile neon si lazura Pentart.



Astazi va voi arata cat de simplu si de efect este produsul - fluid de mascare Stamperia. Este un produs genial, un fel de latex ce se usuca repede si cu care se pot acoperii zone de pe un suport care doriti sa ramana la fel ca in faza initiala. De exemplu eu doresc ca aceasta casuta sa fie inchisa la culoare dar sa aibe puncte de culoare foarte puternice. Astfel cum nu putem aplica culorile pe un fundal inchs deoarece nu au aceiasi stralucire ca pe deschis ne ajutam de fluidul de mascare.


Fluidul de mascare se aplica cu un betisor, spaclul sau o pensula mai ieftina deoarece nu se mai poate refolosi. Este un fel de gel care dupa uscare devine guma.


Eu am aplicat fluidul direct din tub, facand punctulete pe zonele la care am dorit sa le pastrez culoarea initiala.


Dupa vreo 5 minute acestea au devenit cauciucate si am aplicat peste toata suprafata lazura verde ( produs care-l va scoate Pentacolor in scurt timp)



Dupa uscarea lazurii cu varful unghiei se indeparteaza punctuletele cauciucate. Veti vedea cum culoarea fluorescenta aplicata initial a ramas la fel de puternica. Pe deasupra mi s-au conturat si punctuletele pe care le doream la inceput.











Simplu si de efect ! Folositi fluidul la orice tip de pictura, pe orice tip de suport si cu orice fel de culoare si veti obtine efecte minunate!

Un comentariu: